23 mars 2015

Bra måndag!

En ny vecka i paradiset har precis dragit igång. Började tidigt med att dra ut på kyrkklockejobb. Det var kul, kul när det funkar som man tänkt sig och när man löser eventuella problem! Det är något med problemlösning (inom mina intresseområden!) som ger mig en tillfredsställelse. Förmågan att se saker/lösningar som kan göras ännu bättre och även lokalsinne tror jag tar delad plats som mitt sjätte sinne.. Nog med skryt;) haha. Efter jobbet rullade jag förbi Kinky-Cab-ägaren från inlägget innan detta och lämnade en nyckelring jag skrivit ut med hjälp av 3D-Tage.. Min högst kompetenta 3D skrivare. Hem och kastade upp mountainbiken på rullen och brände av ett härligt tröskelpass. Inte många höjdmeter där inte men ja blev trött ändå! Nu ska jag gå och förälska mig med 3D skrivaren! 
Sista bilden är tagen strax efter att ja torkat upp den mindre oceanen av svett som plötsligt befann sig på källargolvet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar