17 november 2014

Göööteborgshelgen i bilder!



 Jisses vilken toppenhelg det har varit! Cyclocross SM och cupavslutning, Julmarknad på Liseberg, Rondellrally och en massa annat kul bus! Det blev en 14:e plats på SM, ett resultat jag är lagom nöjd med, inte missnöjd men hade såklart hellre kört snabbare. På söndagen blev det en 12:e plats som på förbundets sätt att räkna räckte till en 7:e plats i totalen. När jag räknar blir det en 6:e plats... Hursomhelst så hade jag tokigt kul och det är det viktiga. Idag är det lite vila för benen, sen drar ju mtb-tränandet 2015 igång så smått :)








































Här kommer en laddning från toppenhejarklacken! Mor och far var ju ner och hejade på! Tack till alla er som heja på längs banan! Det ger helt klart extra watt!!!


























2 kommentarer:

  1. Tack för det fina fotot när jag stod och svor över att kedjan inte ville tillbaka på klingan, hade varit riktigt episkt om du fått bild på när jag kastade cykeln strax efteråt :)

    SvaraRadera
  2. Jag kände att det var dags att gå vidare när jag hade lärt mig en hel radda nya användbara svordomar, haha! Alternativt gått närmre och bytt till ett fisheye. Men då hade kameran kanske riskerat att bli utfyllnad i leran :D haha!

    SvaraRadera