7 juni 2014

Bildbomb från Arlanda

Nu har jag suttit och gått igenom bilderna från Arlanda Test Track. För den som inte är insatt i foto kan jag bara kort säga att det tar en del tid. Många bilder ska bli färre, som ska bli få och sen ska de redigeras. Men när man står där känns det bättre att låta avtryckaren gå och kameran klicka än att komma hem med 5 bilder där 3 inte hade superskärpa. Men kul är det, framförallt är det kul att de uppskattas så mycket! Likaså är det kul att den här hemsidan/bloggen uppskattas av så många! Av uppkopplingsbegränsningsskäl så är bilderna inte så stora och har heller inte bästa kvalitén ;) Om ni vill använda bilder på bloggar eller i andra sociala medier får ni hemskt gärna berätta att ni hittat de på www.Jeppman.com
































































































































































P.s. För er som uppskattar att hamna på bild och känner för att bidra till mitt fotograferande... 
19 augusti fyller jag år...



4 kommentarer:

  1. Blir nog inget bidrag den 19 aug, du glömde ju för f*n att photoshoppa bort min mage och ge mig lite mer slimmad figur.......i år igen. ;o) fina bilder annars!


    Jesper d.ä. (Just nu med en hand i chipsskålen)

    SvaraRadera
  2. Hahaha:) ja kan göra en bild bara för din skull;) några andra önskemål? Skägg? Tatueringar? Ja tar upp en beställning

    SvaraRadera
  3. Sören Aronsson9 juni 2014 kl. 07:10

    Fantastiskt fina bilder Jesper!

    SvaraRadera