2 december 2012

1:a adventstramp

Det blev långt och länge igår, till idag tänkte jag att ja inte skulle cykla 4,5 h, så blev det inte heller...helt enligt planen...eller nästan så, det blev 4:45 idag istället. Det blev i stort sett gårdagens tur men åt andra hållet. Idag klädde ja mina tår och händer lite bättre och de första 3,5 timmarna var riktigt sköna, sen började ja bli lite kall och när ja kom hem hade ja tio små isglassar i skorna och ytterligare tio i handskarna...men trevligt var det och grymt fint väder. Friskt! Nu ska ja ta på mig ett par skor och gå ner till byn och se om det finns kvar något av julmarknaden här i Sigtuna plus att ja ska glida förbi Ica och handla lite:) Glad 1:a advent på er och glöm inte att släcka ljusen;)







1 kommentar:

  1. Grymt jobbat! Hoppas jag inte var allt för mycket bojsänke på släptåg idag :)

    Kul runda dock med en del partier som jag inte cyklat på tidigare.

    SvaraRadera