10 november 2012

Skit också!

Idag var det dags för cx cupen igen. Den här gången i Flottsbro, hyfsat nära och bra. Hade all tid i världen att packa så förmiddagen bestod i att packa och dessutom baka lite italienska Biscotti :) Åkte sedan ner till Flottsbro, packade ut cykeln och klädde på mig och allt annat man gör inför start. Var och betala startavgiften och fixade med nummerlappen. Sen var det dags att värma... jag rullade ut längs den hyfsat kuperade banan men kom inte långt. När jag tog i uppför rappade kedjan på klingan...alternativet "att köra på stora klingan" fanns inte riktigt då det är en 50-klinga. Jag fick istället hoppa in bakom kameran och sprang runt och knäppte kort och hejade på! Får se om jag har någon klinga hemma så jag kan ställa upp imorgon. Här kommer lite bilder från idag i alla fall!


















































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar